Przyszłość.

Zastanawiasz się nad nią czasem? Na pewno tak! A co byś powiedział, gdybyś mógł mieć na nią wpływ? Realny wpływ? Brzmi nieźle, prawda?


Odkąd pamiętam, zawsze jednym z moich marzeń, tych większych, określanych nawet mianem życiowych, jest pozostawienie po sobie czegoś ważnego. Dokonanie zmiany, poczucie sprawstwa, zostawienie czegoś dla kolejnych pokoleń, co pozwoli im żyć w lepszym, milszym, łatwiejszym do przyswojenia świecie.

To duże marzenia, wiem. Nie do końca też konkretne, ale ten cel przyświecając mi, pokazuje pewien kierunek, pewien priorytet, dzięki czemu czymkolwiek bym się nie zajęła, wiem, co naprawdę się dla mnie liczy.

Nie chcę zostawić tej ziemi w tym samym punkcie, w jakim jest teraz, a tym bardziej w jeszcze gorszym stanie. Chcę, aby przyszłym pokoleniom żyło się tutaj lepiej i żeby kiedyś mogli powiedzieć, że ja też miałam w ten rozwój jakiś wkład. 

Jeżeli choć trochę odnajdujesz się w tych słowach, właśnie pojawia się szansa przekonania się, jak dużo masz w sobie odwagi, aby osiągnąć ten cel…

Salon fryzjerski przyszłości

Często, jak znajduje się w jakimś miejscu, zastanawiam się, co zrobiłabym inaczej, co zmieniła, co usprawniła, gdzie dokonała lekkiej zmiany, a gdzie przeprowadziła totalną rewolucję. Bywając w różnych miejscach, potrafię dostrzec co kuleje i jak można byłoby usprawnić system.

Jeżeli też to widzisz, a dodatkowo nie brakuje Ci kreatywności, właśnie pojawiła się szansa w Twoim życiu na zmianę drogi zawodowej. 

Nieważne czym się teraz zajmujesz. Jeżeli jesteś studentem, bądź absolwentem wyższej Uczelni i masz pomysł na to, jak mógłby wyglądać salon fryzjerski przyszłości, a dodatkowo znasz dwie osoby z Twojej Uczelni, które mają podobne cele do Twoich, zgłoście się do konkursu Brandstorm 2018 zorganizowanego przez firmę L’Oreal.

Stwórz innowacyjny projekt

Jeżeli masz pomysł, w jaki sposób w przyszłości salony fryzjerskie mogłyby przyciągnąć większą rzeszę klientów czy zwiększyć lojalność fryzjerów poprzez wykorzystanie nowych usług, rozwiązań cyfrowych czy nowych technologii – dopracuj swój pomysł i zgłoś go do konkursu.

Nie potrzeba wiele. Czasem wystarczy pomysł na aplikację albo innowacyjny system rozliczeń. Cokolwiek. Jestem pewna, że ten pomysł masz już w głowie, tylko nie miałeś pojęcia, gdzie się z nim udać i kto mógłby pomóc Ci go zrealizować.

Teraz jest ku temu okazja. Czeka wsparcie zarówno finansowe, jak i merytoryczne.

Dlaczego warto wziąć udział w tym konkursie?

Główna Nagroda za finał Polska Bałtyki to 1 000 E dla zespołu, a w finale Globalnym 10 000 E dla zespołu.

Jeżeli jednak nie wygrasz głównej nagrody, czeka na Ciebie możliwość dostania się na płatny staż (Talent Development Program) 4000 brutto PLN oraz umowa o pracę na czas określony 1 roku. Po stażu TDP możliwość przejścia na Pepiniere Program – czyli przygotowanie do objęcia stanowiska Managerskiego, 6000 brutto PLN oraz umowa o pracę na czas nieokreślony. Możliwe także staże managerskie w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia).

Dodatkowo, co wcale nie mniej ważne wzięcie udziału w konkursie, daje możliwość poznania nowych ludzi w międzynarodowym środowisku, prezentację swoich pomysłów przed Zarządem międzynarodowej firmy, e-learning na specjalnej platformie oraz współpracę z agencją mediową przygotowującą do finału Polska Bałtyki i Finału Globalnego.

ZASADY KONKURSU

1. Wejdź na platformę L’Oreal i kliknij „zarejestruj się”, aby rozpocząć rejestrację.

2. Po zarejestrowaniu czekaj na wstępne zatwierdzenie Waszej kandydatury.

3. Pamiętaj, że zgłoszony zespół powinien składać się z 3 osób.

4. Wszystkie materiały powinny zostać złożone w języku angielskim w formacie PDF.

5. Rejestracja zespołów trwa od 12.02.2018 do 28.02.2018 roku. 

6. Do 7 marca masz czas na przesłanie pomysłu.

7. 13 kwietnia Finał Krajowy Konkursu.

8. 17 maja Finał Miedzynarodowy Konkursu.


Jeżeli poczułeś się zainteresowany, nie czekaj, aż ktoś sprzątnie Ci okazję sprzed nosa. Zawalcz o swoje marzenia. Daj sobie szansę na realizację. Jak nie teraz, to kiedy? Wiem, że w nieskończoność można odkładać swoje plany, ale kiedy ponownie pojawi się taka okazja? Tego nie wiesz. No właśnie. Więc na co czekasz? Działaj!

Trzymam za Ciebie kciuki!

 

Wpis powstał przy współpracy z firmą L’Oreal

Poznaj mój podcast

„W głąb siebie” – Dagmara Sobczak

Przejdź do podcastu

Zostaw komentarz